十月的最後一天....
即使經歷了令人心碎的二連敗...
我還是得完成自己對棒球之神的承諾...還有....不能被P麻麻看扁  *握拳*
在這邊介紹自己很喜歡的一首歌...
Ronan Keating 的 If Tomorrow Never Comes






If Tomorrow Never Comes

Sometimes late at night
深夜時分
I lie awake and watch her sleeping
醒臥的我望著沈睡了的她
She's lost in peaceful dreams
她正迷失在安祥的夢鄉中
So I turn out the lights and lay there in the dark
於是我關上燈,靜靜地躺在黑夜裡
And the thought crosses my mind
有個念頭閃過我的心中
If I never wake up in the morning
如果,從此我就不再醒過來?
Would she ever doubt the way I feel
她是否會懷疑
About her in my heart
她在我心中的地位


If tomorrow never comes
如果沒有明天
Will she know how much I loved her
她是否會知道我到底有多麼愛她?
Did I try in every way to show her every day
我是否每天都努力的想讓她知道
That she's my only one
她是我的唯一
And if my time on earth were through
如果我的生命就這樣到終了
And she must face this world without me
她得孤單的面對沒有我的世界
Is the love I gave her in the past
我曾經給予她的愛
Gonna be enough to last
是否足以能夠持續下去
If tomorrow never comes
如果沒有明天


'Cause I've lost loved ones in my life
因為我失去過生命中的所愛
Who never knew how much I loved them
而我未曾告訴他們我有多麼愛他們
Now I live with the regret
至今我仍那麼懊悔
That my true feelings for them never were revealed
他們從不知道我真實的感受
So I made a promise to myself
所以,我對自己許諾
To say each day how much she means to me
我要每天每天地告訴她,她對我是多麼重要
And avoid that circumstance
避免再重蹈覆轍
Where there's no second chance to tell her how I feel
萬一,我再沒有機會對她說出我的感受


If tomorrow never comes
如果沒有明天
Will she know how much I loved her
她是否會知道我到底有多麼愛她?
Did I try in every way to show her every day
我是否每天都努力的想讓她知道
That she's my only one
她是我的唯一
And if my time on earth were through
如果我的生命就這樣到終了
And she must face this world without me
她得孤單的面對沒有我的世界
Is the love I gave her in the past
我曾經給予她的愛
Gonna be enough to last
是否足以能夠持續下去
If tomorrow never comes
如果沒有明天


So tell that someone that you love
所以,記得告訴你愛的那一個人
Just what you're thinking of
你心中所想的...
If tomorrow never comes
如果沒有明天?

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    achu0621 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()