resizeTiffany2009Dec.jpg

 

Miss you most (at Christmas time)

 

 

The fire is burning 爐火燃燒著
The room's all aglow
將整個房子照得發紅
Outside the December wind blows
戶外十二月的寒風吹拂
Away in the distance the carolers sing in the snow
不遠處有人在雪地裡吟唱著聖歌
Everybody's laughing
每個人都開懷地笑著
The world is celebrating
整個世界都在歡慶著
And everyone's so happy
所有人都這麼地快樂
Except for me tonight
除了今晚的我

Because I miss you
因為我好想你
Most at Christmas time
最是在耶誕節裡
And I can't get you
我沒辦法將你
Get you off my mind
逐出我的腦海
Every other season comes along 其他
季節來了又去
And I'm all right
我都無所謂
But then I miss you, most at Christmas time
但我好想你,在這耶誕節裡

I gaze out the window
我凝視著窗外
This cold winter's night
這是個冷冽的冬夜
At all of the twinkling lights
看著那些閃閃發亮的燈飾
Alone in the darkness
孤單的在黑暗中閃爍
Remembering when you were mine
回憶起當你還屬於我時
Everybody's smiling
每個人在微笑
The whole world is rejoicing
整個世界充滿著歡欣的氣氛
And everyone's embracing
所有人都相擁在一塊
Except for you and I
除了我和你

Baby I miss you
寶貝 我好想你
Most at Christmas time
最是在這耶誕佳節
And I can't get you
我無法將你
Get you off my mind
將你逐出腦海
Every other season comes along 其他季節
來了又去
And I'm all right
我都很好
But then I miss you, most at Christmas time
但我好想你,在這耶誕節裡

In the springtime those memories start to fade
這些回憶都將在春日
With the April rain
隨著四月的雨而褪色
Through the summer days
夏天過去了
Till autumn's leaves are gone
秋天也隨著落葉消逝
I get by without you
我就這樣過著沒有你的日子
Till the snow begins to fall
直到白雪開始降落

And then I miss you
我好想你
Most at Christmas time
最是在這耶誕節裡
And I can't get you
我無法將你
Get you off my mind
逐出我的腦海
Every other season comes along 任其他季節
如此更迭
And I'm all right...
我都無所謂
But then I miss you, most at Christmas time
但我好想你,在這耶誕節裡

 

 

很久沒發文了>///<(我很想全歸咎於因為會員過期,所以無法po文啦!!XDDDD)

我們家二人一犬在此祝大家耶誕快樂:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    achu0621 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()